KOMPEN AİLESİ KURULUŞUNUN 20. YILINDA BERA ALANYA OTEL’DE BİRARAYA GELDİ

Kompen 20. yılında bayileri ile Alanya Bera Otel’de bir araya geldi. Katılımın yüksek olduğu toplantının ilk gününde sergilenen ilüzyon gösterisi beğeni topladı. İkinci gün düzenlenen toplantı Kur’an-ı Kerim tilaveti ile başladı. İlk olarak Kompen Marmara Bölge Müdürü Mehmet Akteke konuşmasını yaptı. Akteke, 2015 yılının yaşanan birtakım olumsuzluklar nedeniyle sektör açısından zor bir yıl olduğunu belirtti. Seçim ve terör olaylarının iç piyasada kırılmalara ve daralmalara yol açtığını söyleyen Akteke nakit akışında da sıkıntıların yaşandığının altını çizdi.


“PVC KULLANIMINDA 3. SIRADAYIZ”

Gelişmiş ülkelerde yıllardır kullanılan PVC pencere teknolojisinin ülkemize 1980’li yıllarda geldiğini hatırlatan Kompen Marmara Bölge Müdürü Mehmet Akteke konuşmasına şöyle devam etti: “-Kısa zamanda estetik, ekonomik, dayanıklı ve izolasyonu yüksek olduğu için kullanımı yaygınlaşan PVC kapı pencere sistemi o yıllarda pahalı bir yatırımdı. O dönemde 45 mm olan seriler günümüzde 85 mm’ye kadar çıkmıştır.” Yeni yapılan binaların %5’inde alüminyum, %10’unda ahşap ve %85’inde PVC kullanıldığını belirten Kompen Marmara Bölge Müdürü Mehmet Akteke, ülkemizin PVC kullanımında Almanya ve Rusya’nın ardından üçüncü sırada olduğunu, buna rağmen ülkemizde üretim kriteri ve standardı olmadığı için merdivenaltı üretimlerle rekabet etmek zorunda olduklarını söyleyerek: “-Merdivenaltı diye tabir ettiğimiz ürünler kaliteyi ve sektöre olan güveni olumsuz etkilemektedir. Merdivenaltı üretim ile kaliteli üretim arasında %30 civarında fiyat farkı vardır. Fiyata bakan müşteriler ürünün kalitesine ve işçiliğine dikkat etmemektedir” dedi.


“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNEMLİ”

PVC sektörünün en büyük sorununun kalifiye eleman sıkıntısı olduğunu ifade eden Akteke, satışlarda rakipleri kötülemekten ziyade Kompen ürünlerinin farkını müşterilere anlatmanın daha olduğunu söyledi. Satış sonrası hizmetin de önemli olduğunu belirten Kompen Marmara Bölge Müdürü Mehmet Akteke müşteri memnuniyetinin pazarlamada en etkili silah olduğunu ifade etti. Avrupa Birliği uyum yasaları gereği yürürlüğe giren CE işaretinin, İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası’nın ve Mesleki Yeterlilik Belgesi konularında bayilerini uyaran Akteke özellikle bayilerinin müşterileri ile sözleşme yapmaları konusunda titiz olmaları gerektiğini söyledi.


“KOMPEN BULUNDUĞU KONUMU HAK EDİYOR”

Kompen Ege Bölge Müdürü Semih Evin, 1996 yılında üretime başlayan Kompen’in hammadde kabulden satış sonrası hizmete kadar tüm süreci kapsayan ‘Komple Kalite’ anlayışı ile  sektöründe varlığını kabul ettirmiş, perakende ve kurumsal müşteri nezdinde akredite olmuş iyi bir marka olduğunu belirtti. Kompen’in 15 bin kişiye dolaylı yoldan çalışma ve ekonomik aktivite imkanı sunan, Türkiye’nin ikinci 500 listesinde yer alan güçlü bir kurum olduğunu söyleyen Evin şöyle konuştu: “-Kompen, yıllık yaklaşık 30 bin ton üretim hedefine yürüyen, 30’a yakın ülkede ürünleri kullanılan, tavizsiz uyguladığı satış ve pazarlama ilkeleri ile bulunduğu konumu hak etmiş güçlü bir kurumdur. Siz bayilerimizin bu başarıdaki hakkını minnetle ifade etmemiz gerekiyor. Üstün iş ahlakınız, müşteri memnuniyetine gösterdiğiniz özen, firmasını sahiplenen adeta bütünleşen marka anlayışınız sayesinde bugünlere geldik.”


“STANDART DIŞI İMALAT SIKINTI YAŞATIYOR”

Rekabetin sert yaşandığı, altyapısını tamamlayamamış ve bu yüzden disipline olamamış bir sektörde bulunduklarını hatırlatan Kompen Ege Bölge Müdürü Semih Evin, ülkemizde serbest piyasa ekonomisi gereği sektörümüze giren ve girecek olan üreticiler için teknik ve mali yeterlilik noktasında herhangi bir kriterin uygulanmadığını belirterek şunları söyledi: “-Bu durum piyasanın ortalama talebinin üzerinde bir arz seviyesine, bazı firmaların da bu arz fazlalığını eritebilmek için birtakım tavizler vermesine sebep olmaktadır. Son yıllarda standart dışı imalatların bu duruma dayalı düşük rekabet anlayışının piyasamıza yaşattığı sıkıntıları hep birlikte görmekteyiz. Sektörümüzün kalifiye eleman sıkıntısının yanında işgücü ve malzeme tedariğindeki kayıtdışılıkta haksız rekabete sebep olmaktadır.”


 Hz. Mevlâna’nın “Kalbin kapısı içeriden açılır” sözünü hatırlatan Kompen Ege Bölge Müdürü Semih Evin bugüne kadar karşılıklı tesis edilen dürüstlük ve samimiyet dokusu içerisinde müşterilerine Kompen kapılarını ve pencerelerini açtırabildiklerini ifade etti.


“HUZUR VE İSTİKRAR ÖNEMLİ”

Kompen Merkez Bölge Müdürü Recep Doğan, Kompen ailesi olarak bir arada olmaktan dolayı mutlu olduğunu belirterek başladığı konuşmasında 2015 yılında ard arda gelen seçimlerin, sınırlarımızda devam eden savaş ve iç karışıklıkların ülkemiz ekonomisini ve ticaretini olumsuz etkilediğini belirtti. Yurt içinde iç ve dış destekli terör olaylarının, özellikle güneydoğu ve doğu Anadolu bölgesini doğrudan, diğer bölgeleri de dolaylı olarak olumsuz etkilediğini belirterek: “-Bu sıkıntıları en kısa sürede aşılarak ülkemize huzur ve istikrar ortamının gelmesini temenni ediyoruz” dedi.


“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SAĞLANMALI”

Her geçen yıl daralmakta olan PVC sektöründe rakiplerin çoğalmakta olduğunu söyleyen Doğan şöyle konuştu: “Herkesin plastikçi olduğu haksız rekabet ortamında bizler rakiplerimizden farklı olmak zorundayız. Bizleri rakiplerimizden ayıracak en önemli fark satış öncesi ve sonrası yapılacak hizmetler yani müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır. Kullandığımız profili; kaliteli aksesuar ve düzgün işçilikle destekleyerek üretim yapmalıyız. Zamanında iş teslimi, fiyat odaklı değil müşteri odaklı satış yapmamız gerekmektedir. Rakiplerden farklı olmazsanız fiyat odaklı satış yapmak zorunda kalırsınız. Müşteri ile ilk iletişimden itibaren süreci iyi yönetmek gerekmektedir. Müşterinin ne istediğini, neye ihtiyacı olduğunu tespit edip ona uygun ürünü sunmak işi aldıktan sonrada yapacağımız sözleşmelerde; pencere şekil ve adetleri, sineklik, panjur, çift açılım, aksesuarlar belirtilmeli, montaj tarihleri yazılmalı, iş tesliminde montaj teslim tutanağı hazırlayarak müşteriye mutlaka imzalatılmalıdır. Usulüne uygun hazırlanacak sözleşme müşteri ve satıcı haklarını korumaktadır.”


“ŞİKAYETLER MUTLAKA GİDERİLMELİ”

Satış sonrası hizmetin önemine de vurgu yapan Kompen Merkez Bölge Müdürü Recep Doğan, haftanın bir gününü müşteri şikayetlerine ayrılarak gelen şikayetlerin mutlaka giderilmesi gerektiğini belirterek, bu durumun bayilere yeni müşteriler kazandıracağının altını çizdi. PVC sektöründe kaliteden taviz vermeden üretim yapıp iş teslim eden bayilerin artık fiyat farkına rağmen tercih edilmekte olduğunu da ifade eden Doğan, “-Müşteri memnuniyeti  ve kaliteli üretim sektördeki diğer PVC şirketleri ile aramızdaki en önemli fark olmalıdır” diyerek sözlerini tamamladı.


“KRİZLERİ YÖNETMEYE ALIŞTIK”

Kompen Genel Müdürü Erdal Küçükşehir “-Kompen’in 20. yılında tekrar bir arada olmanın sevincini yaşıyoruz” diyerek başladığı sözlerine şöyle devam etti: “-Ülkemiz ve dünya ekonomisi zor bir süreçten geçiyor. Biz Türkler kriz çıkartmaya ve krizleri yönetmeye alıştık. Bugün problemimiz sadece ülkemize ait değil. Her şey 2008 yılında Amerika Birleşik Devletleri tarihinin en büyük iflası olan Lehman Brothers olayı ile başladı. O yıl 600 milyar dolar yani Türkiye’nin Gayri Safi Millî Hasıla’sı (GSMH) kadar bir parayı bir şirket batırdı. Bugün geriye dönüp baktığınız zaman batan paranın Amerikada yaşayanların değil, Avrupa, Asya ve Ortadoğu’da yaşayanların parası olduğu ortada. Bizler ise bu krizin toplum olarak faturasını ödedik ve ödemeye devam ediyoruz. 2009 yılında Türkiye %9 küçüldü, bizim de içinde olduğumuz inşaat sektörü %16 küçüldü. Karşılıksız çek ve senetler %40’tan fazla arttı. O gün bankalar kredi hacimlerini düşürmüşlerdi. İşsizlik ciddi oranda arttı. Amerika Birleşik Devletleri’nde yaşanan bir krizin faturasını bu şekilde ödemiş olduk. Ardından siyasi istikrar ve ekonomik tedbirler sayesinde ülkemiz ekonomisi hızla toparlanmaya başladı. İki yıl önce 120 doların üzerinde olan petrol fiyatları bugün 40 dolar civarında. Yıllık tüketim miktarı arttığı halde bugün varil fiyatlarının düşmesi oldukça ilginç. Petrol fiyatlarının yükselten ve düşüren insanlar aynı kişiler. Petrol fiyatlarının yükselmesi veya düşmesi ile arz-talep veya tüketimle alakalı değil. Petrol zengini olan ülkeler bu durumun faturasını ödüyorlar.”


“2001 KRİZİ FAYDALI OLDU”

Kompen Genel Müdürü Erdal Küçükşehir, 2001 krizinin ülkemizdeki statükocu devlet anlayışını sona erdirdiğini ve 2001 yılından günümüze kadar uygulanan ekonomik modellerin de başarılı olduğunu ifade ederek şöyle konuştu: “-Bu anlamda 2001 krizinin ülkemize faydası olduğunu söyleyebiliriz. 2012 yılından sonra büyüme hızının düşmesi yeni bir ekonomik model geliştirme zorunluluğu ortaya çıkardı. Umarım bu yönde de çalışmalar yapılır. Ülkemizin büyümek adına daha çok çalışmak ve üretmek zorundayız. Son yıllarda ortaya çıkan inşaat rantı sanayicimizi inşaatçı yaptı. Bu durum da üretme adına geleceğe karamsar bakmamıza sebep oluyor. Ülkemizde 380 binden fazla kayıtlı müteahhit var. Almanya’da bu rakam 7500 civarında. Ülkemizde 1 milyonun üzerinde konut stoku var. Türkiye’de 1 yıl boyunca konut yapılmasa bile yetecek miktarda konut stoku mevcut. Türkiye’nin gelişmiş 10 ülke arasına girebilmesi için ekonomik anlamda büyümesi gerekiyor. Bunun yolu da daha çok çalışmak, üretmek ve üretileni dış pazarlara satmaktan geçiyor. Üretmeden gelişmek istiyoruz, gelişmiş ülkeler kadar da tüketiyoruz. Bugün Avrupa’nın gelişmiş birçok ülkesinde yaşayanlardan daha iyi arabalara biniyor, daha iyi evlerde oturuyor, daha kaliteli kıyafetler giyiniyoruz. Yani üretmeden tüketiyoruz. Çalışanların ve üretenlerin adil bir şekilde paylarını aldığı bir düzen mutlaka sağlanmalı. Para ticareti yoksulluk ve yolsuzluk, üretmek ve mal ticareti refah ve zenginlik getiriyor.”


“2 YILDIR ÜRETİMLER DÜŞTÜ”

Türkiye’de 30 yılı geride bırakan PVC sektörünün yıllık 1,5 milyar doların üzerinde cirosu olduğunu söyleyen Kompen Genel Müdürü Erdal Küçükşehir, sektörde 2015 yılında 400 bin tonun üzerinde üretim gerçekleştiğini ifade etti. Ülkemizde 60’ın üzerinde PVC üretimi yapan firma ve 100’ün üzerinde markanın bulunduğunu da söyleyen Küçükşehir, “-PVC sektöründe Avrupa’da ikinci büyük pazarız. Son 2 yıldır sektörde üretim düşüş yaşıyor. 2002 yılında gerçekleşen bayi toplantımızda PVC sektöründe bindiğimiz dalı kestiğimizden bahsetmiştim. Aradan geçen 14 yılda ülkemizdeki kapasite fazlalığı sorunu halen çözülebilmiş değil. Yine sektörümüzdeki kuralsız ve ilkesiz rekabet birçok üreticinin iflasına neden olmuş durumda. Şu anda sektörümüzün bir envanteri mevcut değil. Sadece üretip satmak üzerine kurulu politikalarla günü kurtarıyoruz. Bayilerimizin %80’inden fazlası mikro ölçekli işletme. Bu bayilerimiz istikrarlı ortamlarda büyük işletmelere oranla daha hızlı büyüseler de en küçük ekonomik dalgalanmada çabuk etkileniyor ve sıkıntı yaşayabiliyorlar. Bu yüzde mikro ölçekli bayilerimizin orta ölçekli işletme haline gelmesi çok önemli” dedi.


“KAYITDIŞI ÇALIŞARAK BÜYÜYEMİYORSUNUZ”

Sektörün problemlerine de değinen Kompen Genel Müdürü Erdal Küçükşehir, Kayıt dışılığın sektörün en önemli problemlerinden birisi olduğunu belirterek “-Kayıtdışı olarak çalıştığınız zaman büyüyemiyor, küçük kalıyorsunuz. Bu durum sizi fason üretici olmaya itiyor. Bu da işletmelerin büyümesine engel oluyor” dedi.

Ülkemizde 2010 yılında CE uygulamasına geçildiğini ancak PVC sektörünün yaklaşık %60’ının CE uygulamasına henüz dahil olmadığının altını çizen Küçükşehir, buna rağmen yeterli denetim yapılmamakta ve sıkıntının devam etmekte olduğunu söyledi.

PVC sektöründe ülkemizde 700 bin tona yakın kurulu kapasite olduğunu ancak 400 bin tona yakın kısmının satıldığını belirten Kompen Genel Müdürü Erdal Küçükşehir, bu durumun acımasız bir rekabeti de beraberinde getirdiğini belirterek şunları söyledi: “-Kalite ve ürün çeşitliliği ile rekabet etmek gerektiğini yıllardır söylememize rağmen maalesef uzun vade ve düşük fiyat rekabetin en önemli temel taşları oldu.

Müşterinin tercih sebebi olmak için gününde ve vaad edilen ürün teslimatı çok önemli. Ulaşılabilir olmak, kalifiye iş gücü de tercih edilmek için büyük önem arzediyor.

Kendi parasını kendisi için harcayan insanlar kaliteyi en önemli kriter olarak görüyorlar. Kendi parasını başkası için harcayanlar fiyatı kriter olarak görüyor.


“MARKA OLMAK YARINI İNŞA ETMEKTİR”

20 yıl önce yıllık 2000 ton üretimle yola başlayan Kompen’in kurulduğu yılın sonunda 30’a yakın bayisi vardı. “Marka olmak günü kurtarmak değildir. Yarını inşa etmektir” düşüncesi ile hareket ederek bugünlere geldik. Ülkemizde yaklaşık 1,5 milyon konutta Kompen markalı ürünler var. Fabrikamızda sektörün en gelişmiş laboratuarlarından biri mevcut. 1998 yılında ISO 9002 Belgesi’ni Türkiye’de alan ilk entegre tesis olduk. TSE ve birçok kuruluş tarafından “Tüketici Ödülü”ne layık görüldük. Avrupa Birliği ile uyumlu olduğunuzu gösteren CASE sertifikası alan ilk firma olduk. Ülkemiz 2010 yılında CE uygulamasına geçmesine rağmen Kompen olarak 2008 yılında zorunlu olmadığı halde bu belgeyi kullanmaya hak kazanan ilk şirket olduk. Bu kadar yoğun rekabetin yaşandığı sektörde kalitemizden ve ilkelerimizden taviz vermedik. Her zaman sektörün ilk 5 firması arasında yer almayı başardık. 15 yıldır Türkiye’nin en büyük ilk 1000 sanayi şirketi arasında yer aldık. Son 4 yılda 7,5 milyon doların üzerinde yatırım yaptık. İşletmelerin ortalama ömrünün 2-3 yıl olduğu bir ülkede 20 yıldır varolmanın haklı gururu da bayilerimize aittir. Ülkemizde en uygun fiyata en iyi profili ürettiğimizi düşünüyoruz. Ülkemizin genç nüfusunu, potansiyelini ve konumunu düşündüğünüz zaman inşaat sektörünün ve dolayısıyla PVC sektörünün önü açıktır. Sadece planlı ve programlı çalışmamız gerekiyor. Avrupa’da veya dünyada PVC’nin muadili olarak daha ekonomik, kullanışlı bir ürünün çıkması durumunda bu ürünü Türkiye’de ilk uygulayan birkaç firmadan biri olacağımızı bilmenizi isterim.

Bugüne kadar yaptığımız her şeyi bayilerimizden aldığımız güç ve destekle gerçekleştirdik. Elde ettiğimiz tüm başarılar bayilerimizin ve çalışma arkadaşlarımızın başarısıdır. Birlikte Kompen’i sorunları teşhis edebilen, insiyatif alabilen, çözüm üreten, aktif ve yapıcı bir kuruma çevirmenin gayreti içerisinde olacağız.”


ISICAM MARKASI YENİLENDİ

Trakya Cam Isıcam Ürün Yönetim Şefi Sefa Ertan, yeni dönemde isimlerinde revizyona gidilen Isıcam Markaları ve PVC Doğramacı Sadakat Sistemi konularında bilgiler verdi. Ülkemizde ilk çiftcam uygulamasını 1974 yılında “Isıcam” markası ile Şişecam grubu olarak başlattıklarını ifade eden Ertan, geçen 42 yılda 150 milyon m² ısıcam ürettiklerini söyledi. Çiftcam sektörünün tek markası olan ısıcamın jenerik ismi haline geldiğini ve bu yüzden Isıcam markasının “Isıcam Sistemleri” olarak yenilendiğini ve “Doğrusu Bu” sloganını ile yoluna devam edeceğini ifade eden Ertan bayilerin www.isicamciyiz.biz adresine üye olarak çeşitli hediyeler kazanma şansına sahip olduklarını da söyledi.

Kompen Kalite Güvence Müdürü Oğuz Oğuz mevcut serilere ilave yapılan yeni profiller, yeni tasarımlar hakkında bilgi vererek bayilerin sorularını cevapladı.


“SİZİN KENDİNİZLE İLGİLİ NE DEDİĞİNİZ ÖNEMLİ”

Öğleden sonra gerçekleşen programda Kitle Eğitimcisi Canten Kaya bayilere “Satış İknası, Sihirli Güç İletişim, Etkili İnsan Olmanın İncelikleri, Başarı Senin Elinde” başlıklarının yer aldığı bir eğitim verdi. Yaklaşık 20 yıl kekeme olduğunu söyleyen Kaya, kendine olan güvenini keşfettikten sonra konuşmasının düzeldiğini belirterek “-Ben yapabilirim” dendiği ve ailenin desteğini aldıktan sonra başarılı olmamanın mümkün olmadığını belirtti. Şu ana kadar 1 milyondan fazla insana eğitim verdiğini belirten Canten Kaya “-Birilerinin sizinle ilgili ne dediği önemli değil. Sizin kendinizle ilgili ne dediğiniz önemli” dedi. İşini düzgün yapanların sektörde fark oluşturduğunun altını çizen Kaya, müşterilerinin güvenini kazanan esnafların sektörde fark oluşturduğunu söyledi. Güven duygusunun temelinde açıklık, dürüstlük ve tutarlılık yattığını belirten Canten Kaya şunları söyledi: “-Şikayet için gelen müşterilere ‘KÖH’ yöntemi yani kabul et, özür dile ve harekete geç yöntemi uygulanmalı. Bu durum sinirli müşteriyi yanınıza çekmenizi sağlayacaktır. Satış becerisi yüksek olan insanların ortak özellikleri özenli giyinmeleri, doğal ve samimi olmaları, beklentileri iyi okuyorlar, nazik ve saygılılar. Bu durum mutlaka yeni müşterileri de beraberinde getirecektir.” Gülümsemenin de pazarlamanın en etkili aracı olduğunu vurgulayan Canten Kaya, özgüven, ulaşılabilirlik, mutluluk, coşku, kabul ve kaliteyi simgeleyen gülümsemenin iletişimin altın anahtarı olduğunu söyledi. İyi bir iletişimci olmak için birçok yöntem olduğunu söyleyen Kaya, gülümseme, ilgi gösterme, dinleme, isimle hitab etme, hediyeleşmek, arama ve ziyaret etme, espirili olma gibi durumların pazarlama konusunda etkili olduğunu belirtti.


ÖDÜLLER DAĞITILDI

Eğitimin ardından düzenlenen ödül töreni ciro ve kalitenin yanında Kompen’in 20. yılı olması nedeniyle vefa ödülünün de eklenmesiyle 3 kategoride gerçekleşti. Ödül alan Kompen bayilerinin plaketini Kombassan Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Erol Kaya ve Kompen Genel Müdürü Erdal Küçükşehir birlikte takdim etti. Ödül alan bayiler ise şu şekilde sıralandı:


Ciro Ödülü:

Ka-ya Yapı - Diyarbakır, Cihan İnşaat PVC - Samsun, Fakıpen - Konya, Asya İnşaat PVC - Havza/Samsun, Dostwin - Konya, Star Alüminyum - Adana, Kolektif Yapı - Kocaeli, 4 Pen - Antalya, Fetihpen - İstanbul, Yazıcıoğlu Kardeşler - Trabzon


20. Yıl Vefa Ödülü:

Akaydın Plastin - Adapazarı, Aykutpen - Kulu / Konya, Belgepen - Aksaray, BİF Belgepen - Aksaray, Cihan İnşaat - Samsun, Dostwin - Konya, Önpen - Konya, Özhatipoğlu - Nevşehir, Sefapen - Ilgın / Konya, Şıpken - Ereğli / Konya, Vahdet Orman Ürünleri - Bafra / Samsun


Kalite Ödülü:

Çağdaşpen - Silifke / Mersin, Gözdepen - Ayancık / Sinop, Özesmipen - Midyat / Mardin, İpekpen - Denizli, BYR Bayramlar Gurup - Adapazarı, Seçkinpen – Karabük

Programın sonunda bayilerin sorunları dinlenerek çözüm aranmaya çalışıldı.


AŞIKLAR SAHNE ALDILAR

Akşam programında Aşıklar sahne alırken izleyenlere keyifli bir program sunuldu. Aşıkların programın başında yaptığı “Kompen bayileri” konulu atışmaları büyük alkış aldı. Gece boyunca yapılan atışmalar, okunan şiirler, türküler büyük beğeni topladı. Aşık Ataroğlu, Aşık Özhani, Aşık Hanoğlu ve Yağız Ozan programın ardından Bera Otel lobisinde atışmalarına devam ederek izleyenlere güzel bir gece yaşattılar. Aşıkların Kompen bayileri için yaptıkları atışma şu şekildeydi:


Sevgi ile buluşmuşlar


Burda Kompen bayileri


Bir salona doluşmuşlar


Burda Kompen bayileri


 

Bera Otel sıcağında


Burda Kompen bayileri


Yurdun dört bir bucağında


Burda Kompen bayileri



Bozulmayan yapısı var


Burda Kompen bayileri


Penceresi kapısı var


Burda Kompen bayileri


 

Sızısıyla sancısıyla


Sevinciyle acısıyla


Erkeğiyle bacısıyla


Burda Kompen bayileri


 

Çare olur her bir derde


Benziyor yiğide merde


Her ilçede her şehirde


Burda Kompen bayileri


 

Muhabbetin sururudur


Birliğimin onurudur


Konyamızın gururudur


Burda Kompen bayileri


 

Güzel deniz güzel hava


Hoş gelmişler hem de sefa


Bera Otel sıcak yuva


Burda Kompen bayileri


 

Özhani der gönlüm artar


Başka yerden neler çıkar


Bizi kameraya çeker


Burda Kompen bayileri



Yağızım canımdan fazla


Ne var ki kanımdan fazla


Erkekler hanımdan fazla


Burda Kompen bayileri



Kompen Bayi Toplantısı’nın 3. günü yapılan tekne gezisi ile oldukça renklendi. Akşam ise düzenlenen sıra gecesinde sahne alan sanatçılar Kompen ailesine unutulmaz bir gece yaşattılar.

Web sitemizde; sosyal medya, trafiği analiz etme, reklamları kişiselleştirme amaçlarıyla ve açıkça talep etmiş olduğunuz diğer hizmetler için çerezler kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Aydınlatma Metnine ulaşabilirsiniz.

Çerez Ayarları